Cliënttevredenheid

De tevredenheid van cliënten wordt bij Baby Blij op 3 manieren gemeten:

  • Aan het begin en gedurende de behandeling wordt u een aantal maal gevraagd een aantal vragen over uw tevredenheid met de behandeling en behandelaar in te vullen. De uitslag hiervan wordt met u besproken door de behandelaar.
  • Daarnaast wordt uw tevredenheid over de behandeling en de praktijk besproken in het evaluatiegesprek wat tijdens en aan het einde van de behandeling ingepland wordt.
  • Jaarlijks of bij het beëindigen van uw behandeltraject wordt aan u gevraagd om onze CQI vragenlijst in te vullen, in deze vragenlijst wordt uw mening gevraagd over bereikbaarheid, informatieverstrekking door de behandelaar, betrekken van familie bij de behandeling etc.
  • Tevens vragen wij al onze cliënten om hun mening te delen op ZorgKaartNederland.nl.
 

Op de in 2023 ingevulde CQI-vragenlijsten scoort Baby Blij een een gemiddelde van 9.4. Cliënten scoren ons hoog op bejegening, ze voelen zich serieus genomen en krijgen goede uitleg. De behandeling zelf scoort ook hoog, ze zijn tevreden over de resultaten en ook over de professionaliteit en kunde en ervaren de juiste aanpak.